woensdag 13 november 2013

In de maak...


Ik haakte afgelopen weekend 25 vierkantjes...uit het boekje Granny Squares haken van Forte

 
Groot genoeg voor een kussen...

De achterkant (of voorkant...allebei is leuk) is ook in de maak...
...hier begon ik in september al mee...binnenkort meer!!!

Verder was ik niet zo slim afgelopen week...
Ik haakte nog een klein cadeautje...gaf jullie zelfs al een sneak...maar vergat er een foto van te maken toen het klaar was...eh...niet slim dus...misschien kan ik nog een foto regelen :o)

X Dinaz ♥

10 opmerkingen:

  1. Mooie vierkantjes. Dat word een fantastisch kussen. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke frisse kleuren, ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Je paardendeken vond ik trouwens ook erg mooi. Wat een werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar wordt het ook een kussen of ga je toch voor nog z'n mooi plaid??

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie granny's heb je gemaakt! En de kleuren vind ik ook erg mooi!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit...dat beloofd wat! :-)


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en de kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen