zondag 12 mei 2013

Moederdag enzo...

Alle (bijna) moeders:
Fijne dag!!!
Ik ben flink verwend! Melanie maakte een lieve vlinderkijkdoos...♥
Zelfgemaaktecadeautjes vindt ik het aller leukste!!!

En een lief doosje met lekkere thee en chocolaatjes ♥
Van papa kreeg ik ook chocolaatjes, een kraslot en de Happinez!

Verder gingen we afgelopen week met Melanie en nichtje Lianne naar de Speeltuin!!!
Blijft leuk hé!?!
We gingen naar Sybrandy's SpeelPark in Rijs
(hier in de regio noemen we het nog Het VogeltjesPark...klikt veel leuker!)
De meiden lekker spelen...en ik op een bankje met een haakwerkje :o)

Thuis haak ik rustig verder aan deken nr. 3
Ik haakte de blokken meteen aan elkaar...waardoor het niet echt recht werd...
Nog een klein randje en dan is ie klaar...
Hij is nu 190 x 100 cm...groot genoeg voor een 1 pers. bed.
De bloemetjes voor onze mama's staan klaar!!!

Fijne dag nog! Dinaz ♥

6 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt !!
    en lekker verwend.

    fijne dag !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow heeeeeeerlijk verwend en wat een prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verwennerij! En wat een mooi deken wordt dat weer! Geniet van de zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad dat blijft het fugeltsjespark, haha, zelfgemaakt is inderdaad het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n speeltuin, altijd leuk.
    Mijn hemeltje, wat een lange rij met blokjes. Ben je nu ook blij dat het bijna af is, kun je nog blokjes zien????????????
    Je deken is in ieder geval prachtig.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren weer. Wat gaat dat snel bij jou die dekens. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen