maandag 24 december 2012

Vlinder-project Update #5

Gisteren hadden we een echte NIKS-doe-zondag...
Heerlijk...ik heb bijna alleen maar zitten haken!
(okee, ook de was, afwas, koken, wii-en met Melanie en een beetje opruimen)

Zodoende heb ik weer een aantal rijen kunnen vasthaken aan m'n vlinder-deken!
(Lees hier hoe het begon)
Ik heb nu 16 van de 39 rijen klaar...ben dus bijna op de helft :o)

En ja...ik moet nog een aantal grijze vierkantjes haken...nog 230...

 Groot wordt hij wel!!! (oei...waar maak ik dan de foto?)

Verder heb ik een GiveAway in de planning!
Een heuse Nieuw-Jaars-Give-Away!!!
Binnen enkele dagen...dus hou m'n blog in de gaten :o)


Fijne feestdagen!!!
X Dinaz ♥

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al prachtig uit. Nu de rest nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wouw! Zo'n project zou mij echt te lang zijn. Ben heeeel benieuwd naar het resultaat! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!! Wat wordt hij mooi!!
    Dat is al het werk wel waard!! Nog even volhouden :-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super je gaat enorm hard vooruit :) je krijgt hem mssn nog wel af voor de feestdagen geeindigd zijn. doe zo verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk, kan bijna niet wachten op het eind resultaat. Wat wordt een mooie bijzondere deken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt al heel mooi zo,op naar de volgende helft ha ha

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt fantastisch mooi! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een project! Wel mooi en origineel....
    Ik vond je katje op mijn blog wel lijken hoor : )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwww, wat gaaf zeg die deken! En heerlijk om steeds een stukje te maken. Lijkt mij ook wel wat ;) Maar phoe, je moet wel doorzettingsvermogen hebben :p

    Mooie kopfoto heb je trouwens ook!

    fijne kerstdagen,

    BeantwoordenVerwijderen